У Львівській галереї мистецтв оцифрують понад 1000 творів

У Львівській галереї мистецтв імені Бориса Возницького триває процес цифровізації мистецьких творів.

Як передає Укрінформ, про це Міністерство культури та інформаційної політики України повідомляє у Телеграмі.

Оцифрування мистецьких творів триває спільно з громадською ініціативою My Future Heritage та за підтримки Українського культурного фонду.

У межах проєкту планується оцифрувати понад 1100 об'єктів, зокрема твори живопису, графіки, об'ємно-просторової пластики та фотоматеріали.

Оцифрування відбувається методами фотофіксації та 3D-сканування. "Незабаром користувачі сайту Львівської галереї зможуть побачити раніше недоступні твори мистецтва з фондових збірок Галереї, а також ознайомитись із зібраним та описаним матеріалом українською та англійською мовами", - сказано в повідомленні.

 

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.