УІНП запустив інформкампанію до 80-річчя УПА

Український інститут національної пам'яті оголосив про початок інформаційної кампанії до 80-річчя створення Української повстанської армії під гаслом «Боролись! Боремось! Поборемо!».

Український інститут національної пам'яті оголосив про початок інформаційної кампанії до 80-річчя створення Української повстанської армії під гаслом "Боролись! Боремось! Поборемо!".

На сторінках УІНП продовж наступних 10 днів до 14 жовтня:

- розповідатимуть про ті постаті, чиї імена носять бригади сучасних Збройних сил України;
- говоритимуть про УПА голосами самих упівців;
- поділяться кількома історіями нащадків повстанців, які зараз воюють за Україну;
- безпосередньо 14 жовтня відбудеться онлайн-марафон.
 
Теми

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.