На Житомирщині відкрили пам’ятник Оноре де Бальзаку та Евеліні Ганській

У селі Верхівня на Житомирщині, де три роки жив Оноре де Бальзак, відкрили пам’ятник письменнику та його дружині Евеліні Ганській

Про це розповіла завідувачка Літературно-меморіального музею Оноре де Бальзака Олена Маківчук.

 

"У Верхівні відкрили пам'ятник Оноре де Бальзаку та Евеліні Ганській, який виготовили ще до 220-річчя письменника. Його встановили у центрі села. Пам'ятник виготовлений із червоного граніту і складається із двох стел із зображенням Евеліни Ганської та Оноре де Бальзака", - зазначила Маківчук.

Виготовлення пам'ятника ініціювала і профінансувала жителька Верхівні Наталія Корінькова, яка нині проживає за кордоном.

Пам'ятник уже отримав критику за вигляд надгробку.

В оці тайфуна. Як проголосили Акт Злуки

У цей день здавалося, що буревії історії втомилися і зупинили свій руйнівний рух. Насправді над Київом зупинилося "око тайфуну", де вітру може не бути. Навколо ж української столиці усе пригиналося від буревіїв.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.