Американський агітпроп часів Другої світової. Частина 2
В 1942 році президент США Франклін Делано Рузвельт створив Управління військової інформації. Воно мало у своєму розпорядженні потужні інструменти для інформування громадян щодо перебігу війни - голлівудьскі фільми, радіо і друковану продукцію.
За роки Другої світової Штати випустили агітаційних плакатів більше, ніж будь-яка інша воююча країна. Цікавий момент: американці не довіряли слову "пропаганда", тому офіційний Вашингтон використовував для означення цієї продукції прикметник "інформаційна".
Першу частину американських військових постерів дивіться тут
За допомогою цих постерів влада переконувала громадян економити і вирощувати продукти, не витрачати свої і чужі гроші на мандрівки, купувати облігації військового займу, стежити за своїм язиком і старанно працювати.
Більше плакатів можна подивитися на сайті ветеранської організації "Американський легіон".