Дніпровські схили віддали під забудову

Тимчасова контрольна комісія Київради з вивчення ситуації, що склалася навколо забудови Паркової дороги, заявляє про наміри різних компаній збудувати 14 об'єктів на дніпровських схилах у Києві.

Про це повідомив депутат Київради від фракції "БЮТ-Батьківщина" у Київраді Олександр Бригинець.

За словами депутата, на сьогодні 14 компаніям видані містобудівні умови і обмеження забудови на Праковій дорозі.

Зокрема, компанії "Амадеус Ко" надана земділянка 2,183 га на Парковій дорозі під будівництво об`єкта транспортної та інженерної інфраструктури (вертолітного майданчика) з граничною забудовою ділянки у 40%. Гранична висота будівлі не визначена, і, згідно з рішенням, визначиться "технологічною необхідністю обумовленою завданням на розміщення інженерно-транспортного комплексу".

Kомпанії ТОВ "Астера-С" надана земділянка на Парковій дорозі, 6-10 під будівництво готельно-адміністративно-розважального комплексу з наземним і підземним паркінгами.

ДУСі отримала земділянку на Парковій дорозі, 3-5-7 під експлуатацію та обслуговування нежитлових приміщень, компанія "Атіка" отримала ділянку на Парковій дорозі, 3 під спортивно-оздоровчий комплекс, компанія "Курені" – ділянку на Парковій дорозі, 4 під будівництво готельно-ресторанного комплексу.

КП "Спеціалізоване управління протизсувних підземних робіт" виділили ділянку на Парковій дорозі, 8-Б під будівництво будівель і споруд підприємства, Печерській райраді – для будівництва дитячого майданчика та гостьової автостоянки.

TОВ "Шевченко, Дідковський і Партнери" отримали землю підбудівництво офісно-спортивного комплексу,  ТОВ "Ведмідь" – під будівництво тенісного клубуТОВ "Альянс-Центр" – під зведення ресторану.

Дочірня компанія НАК "Нафтогаз" отримала землю на Парковій дорозі, 3/5,7 під адміністративно-офісний будинок, компанія "Курені" – ділянку на Парковій дорозі, 4 під реконструкцію ресторану та гостьової автостоянкиТОВ "Гранд Буд" – на Парковій дорозі, 4 під будівництво готельно-розважального комплексу з підземним паркінгом, компанії "Профіль" – на Парковій дорозі, 16 під реконструкцію існуючого ресторанного комплексу.

У березні Бригинець повідомляв, що на Дніпровських схилах між стадіоном "Динамо" і вертолітним майданчиком планується побудувати дві багатоповерхівки.

"Ніколи не казав": "Вперед, хлопці!", завжди: "За мною!"". Пам'яті Сергія Короля

Крайній бій командир "Махно" провів 24 лютого 2023 року. Впродовж ночі ворог вів постійний артилерійський обстріл, а близько 7 години ранку розпочав піхотний штурм з трьох сторін. Командуючи підрозділом та беручи безпосередню участь у стрілецькому бою, Сергій Король не допустив захоплення позицій переважаючими силами противника. Під час бою, який тривав майже шість годин, командир "Махно" загинув.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.