Спецпроект

В Алчевську до розбитого окупантами пам'ятника жертвам Голодомору принесли квіти

В окупованому Алчевську на Луганщині пам'ятник жертвам Голодомору розбили ще в 2014 році.

Відповідне фото розмістив український волонтер і військовослужбовець із позивним "Східний" у своєму Телеграм-каналі 26 листопада. 

До пам'ятника жертвам Голодомору в окупованому з 2014 року Алчевську на Луганщині принесли квіти ввечері 25 листопада з нагоди Дня пам'яті жерт Голодоморів. 

"Після моєї вчорашньої публікації з розбитим пам'ятним знаком жертвам Голодомору в Алчевську - на цьому місці з'явилися квіти. Будь-які ще слова тут зайві", - йдеться в повідомленні.

 

 

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.