У Вашінгтоні відкрився музей жертв комунізму

Новий музей розповідає про історію та злочини комуністичної ідеології

Меморіальний фонд жертв комунізму (VOC) відкрив двері свого нового музею для широкої публіки в понеділок, 13 червня. Розташований у центрі Вашингтона, на площі Макферсон, Музей жертв комунізму вшановує пам'ять про понад 100 мільйонів людей, убитих комуністичними режимами. 

"Відкриття цього музею в такий важливий час є підсумком роботи впродовж більш ніж трьох десятиліть та пожертвувань тисяч людей", – сказав Ендрю Бремберг, президент і генеральний директор Меморіального фонду жертв комунізму - команда істориків, архітекторів та художників, які внесли свій внесок, була світового рівня, і ми сподіваємося, що музей стане місцем, де всі жертви комунізму відчують, що їхню історію чують".

 

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.