У Кропивницькому вандали пошкодили банери з зображенням воїнів УПА

У Кропивницькому на меморіальному комплексі "Фортечні вали" невідомі пошкодили банери з зображенням воїнів УПА

Про це у фейсбуці повідомив Сергій Гребенюк, передає Точка доступу.

 

"Це Фортечні вали,  святе місце нашого міста Кропивницького. Там розташована Алея слави воїнів, які загинули у російсько-українській війні. Захоронені ветерани Другої світової війни. Ось таке відношення до української історії. Місцеві вандали , нащадки НКВДістів вирізали фотопортрети саме воїнів УПА. Один з них наш земляк дід Сорока, зв'язківець УПА, почесний громадянин нашого міста", - йдеться в дописі.

Відомості про подію правоохоронці внесли до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ст 194 ККУ.

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.