У Києві митниця вилучила масонський ритуальний меч. ВІДЕО

Уточнюється, що зброя подібна до масонських мечів, які були поширені в США в ХІХ-ХХ століттях.

Про це повідомляє видання Букви із посиланням на прес-службу митниці в Facebook.

 

"Втретє за останній час під час митного контролю міжнародних поштових відправлень київські митники вилучають мечі. Цього разу меч з рукояткою загальною довжиною 90,7 см, що був вилучений під час перевірки поштового відправлення із США, експертами визначено як довгоклинкову холодну зброю колючої дії", – йдеться в повідомленні.

"У митній декларації цю холодну зброю відправник назвав сувеніром. Холодна зброя, заборонена до пересилання в міжнародних поштових відправленнях без дозвільних документів, вилучена", – сказано в повідомленні.

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.