У Слов'янську вкрали пам'ятний знак воїнам-визволителям. ФОТО

Минулими вихідними невідомі зняли і забрали меморіальну дошку "Воїнам-визволителям Слов'янська від німецько-фашистських загарбників".

Пам'ятний знак розташовувася на будинку № 11 по вул. Шевченка, повідомляє "Слов'янськ діловий".

 Фото: slavdelo.dn.ua

За словами очевидців, троє людей уночі, "не соромлячись у методах", стали виламувати меморіальну дошку.

Мешканці будинку викликали міліцію. Але співробітники правоохоронних органів нікого затримати не змогли - зловмисники просто поховалися в довколишніх дворах.

Після того , як міліція поїхала, вандали зірвали меморіальну дошку і зникли.

Дивіться також інші матеріали за темою "Вандалізм"

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.