Малюнок, куплений за $30, виявився шедевром Дюрера вартістю понад $10 млн

Малюнок німецького художника Альбрехта Дюрера виявився цінним твором мистецтва. Експерти оцінили роботу митця в $10 млн.

Про це повідомляє CNN.

 

Малюнок чоловік придбав ще у 2016 році на барахолці у місті Конкорд, штат Массачусетс. Він показав його своєму другу, керуючому магазином раритетних книг. У 2019 році цей магазин відвідав підприємець та артдилер Кліффорд Шорер. Під час розмови про мистецтво керуючий згадав, що його друг має те, що, на їхню думку, могло бути роботою Дюрера.

За даними Agnews Gallery — лондонського аукціонного дому — Дюрера вважають одночасно найбільшим німецьким художником свого часу та одним із найважливіших художників та інтелектуалів епохи Відродження.

Малюнок, який вдалося ідентифікувати експертам, називається "Богородиця з немовлям".

Встановити автентичність роботи вдалося, зокрема, завдяки водяному знаку у вигляді тризубця, який був присутній на всіх роботах Дюрера. Фахівці заявили, що малюнок — перша знайдена за 80 років робота німецького майстра.

8 травня 2024 - Кінець Другої світової війни та війна Росії проти України

У Німеччині та на Заході панувало переконання, що висновок із Другої світової війни - через велику кількість жертв та страждань, у Європі ніколи знов не має бути війни - поділяє так само й Росія. При цьому ігнорували, що ще в часи СРСР цей погляд був лише частиною вшанування пам'яті, яку затьмарювало сприйняття війни як тріумфальної перемоги над фашизмом. Страждання й жертви серед військових і цивільних не сприймались в якості застереження від нової війни, насамперед вони слугували підкресленню величі та значимості радянської держави.

Пам’ять про Голокост як зброя гібридної війни

Однією з цілей російського вторгнення було проголошено "денацифікацію України" – ліквідацію "режиму, який глорифікує нацистських поплічників", що автоматично означає співвідповідальність за Голокост. Надалі трагедії сучасної війни почнуть затьмарювати у пам'яті людей трагедії ХХ сторіччя. Це призведе до абсолютно іншого виміру конкуренції пам'ятей, яка до цього обмежувалася жертвами тоталітарних режимів минулого.

Останні дні і смерть Міхновського

Вранці 4 травня 1924 року 4-річний син Володимира Шемета – Ждан – вийшов у садок свого дому. Там дитина першою побачила, на старій яблуні, повішаним майже двометрове тіло гостя свого батька – Миколу Міхновського. Згодом Ждан розповість Роману Ковалю, що батько знайшов у кишені покійного записку: "Волію вмерти власною смертю!"

Останнє інтерв'ю мисткині Людмили Симикіної

Через мою майстерню пройшли всі дисиденти. Всім шилась свита. Я знала всі біографії. Я їх втішала, жаліла. Я знімала ту напругу психічного тиску, одягали новий одяг, знімали той, що вони мали, і вони відважно носили це. Я мріяла про іншу державу, про інший устрій. А одяг шився для цієї мрії. Ось сутність моя була в 1960-ті роки.