АНОНС: У Києві відкриється 3D-виставка до 100-річчя незалежності УНР

У Музеї театрального, музичного та кіномистецтва України відкриється виставка із хронікальних фільмів оброблених у трьохвимірному форматі.

Кадри хронікальних фільмів, відреставрованих і вперше оброблених у об’ємному форматі – основа документального проекту "Генерація волі". Так, у виставці використані матеріали до фільму "Українська революція за спогадами Всеволода Петріва" і "Тризуб Нептуна" режисера Івана Канівця.

Зображення краєвидів Києва і Севастополя кін. ХІХ – поч. ХХ ст., переведені у 3D-формат. Також можна буде побачити зразки комп’ютерної обробки зображень кораблів Чорноморського флоту, які піднімали українські прапори в 1917–1918 рр.

Відкриваючи ювілейний 95 рік від дня створення МТМК України, виставка вперше представляє унікальні фондові рукописи, пов’язані з діячами Української революції.

До створення виставки долучилися: ЦДКФФА ім. Г. С. Пшеничного, ЦДАВОУ, Музей Української Революції 1917-1921 рр., режисер І. Канівець зі знімальною групою, художник В. Придатко-Долін, автор сценарію х/ф "Гіркі жнива" Р. Бачинський-Гувер.

Час: 25 січня – 25 лютого, щодня (крім вівторка), 10.00-17.00

Місце: Музей театрального, музичного та кіномистецтва України, вул. Лаврська, 9 корп. 26

Нагадуємо, що 23 січня у Києві відкрився унікальний виставковий проект "Українське коло".

Вибір Віктора Кравченка. Людина, яка домоглася суду над СРСР

Ілько Борщак. На вістрі радянської спецпропаганди у Франції

Ілько Борщак був потрібен більшовицькому режимові лише тоді, коли він чітко вписувався в схему діяльності радянської спецпропаганди за кордоном. Коли ж чекісти зрозуміли, що він грає подвійну роль, його спробували скомпрометувати в емігрантських колах саме як більшовицького агента. Жодні минулі заслуги перед радянською владою до уваги не бралися. Так чинили з усіма. Ставилися як до відпрацьованого матеріалу, з яким можна робити будь-що.

Рена Марутян: "Метою геноцидальних практик росії є стирання української національної ідентичності"

Інтерв’ю з доктором наук з державного управління, професоркою кафедри глобальної та національної безпеки КНУ ім. Т. Г. Шевченка Реною Марутян у Музеї "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.

"Пєрацький. Кар'єрна драбина". Уривок з книги про вбивство міністра Пєрацького

Вбивство міністра внутрішніх справ Броніслава Пєрацького стало одним із найгучніших замахів міжвоєнної Польщі. А для українських націоналістів — символом чи не найбільшої потуги, що її сягнула революційна організація в 1930-х роках. Міністр Пєрацький був одним із творців польської незалежності, а його життєпис подібний до біографій українських ровесників. Усе змінилося після листопада 1918-го: Пєрацький розбудовував польську державу, а його українські однолітки — підпілля, що боролося з Польщею та мріяло про власну державність. Пєрацький став одним із найвпливовіших польських посадовців і загинув на піку кар'єри від рук українця — представника молодого покоління, що було значно радикальніше за своїх попередників.