Спецпроект

"Ехо Москви" хоче ексгумувати Сталіна

Радіо "Ехо Москви" хоче ексгумувати рештки Йосипа Сталіна, щоб за допомогою дослідження ДНК з'ясувати, чи насправді є онуком диктатора Євгеній Джугашвілі, який через суд вимагає від радіостанції відшкодування за нанесення шкоди репутації діда.

Про це у своєму мікроблозі повідомив головний редактор "Еха" Алєксєй Вєнєдіктов. У відповідності із російським законодавством подібні позови можуть подавати тільки рідні, а на думку "Еха" є сумніви, чи Джугашвілі насправді є родичем Сталіна.

Як відомо, раніше Євгеній Джугашвілі оскаржував звинувачення Сталіна у багатьох злочинах, зокрема у розстрілі польських військовополонених у Катині.

У 2010 році суд у Москві не задовольнив його позовів проти видання "Новая газета", товариства "Меморіал" та Росархіва.

В оці тайфуна. Як проголосили Акт Злуки

У цей день здавалося, що буревії історії втомилися і зупинили свій руйнівний рух. Насправді над Київом зупинилося "око тайфуну", де вітру може не бути. Навколо ж української столиці усе пригиналося від буревіїв.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.