АНОНС: Київ шістдесятників. Пішохідна екскурсія

3 червня Музей шістдесятництва запрошує відвідати пішохідну прогулянку "Київ шістдесятників".

Про це інформує Музей шістдесятництва.

Під час екскурсії відвідувачі матимуть можливість пройтися центром Києва і дізнатися, хто і як формував український культурний простір 1960-х років.

"Приходьте, щоб почути історії про видатних шістдесятників, які кинули виклик радянському режиму і стали ланкою визвольної боротьби нашого народу", - йдеться в анонсі.

Екскурсію проведе Олена Лодзинська, історикиня, завідувачка Музею шістдесятництва.

Коли: 3 червня о 12:00. 

Місце зустрічі: парк Шевченка.

Вартість: 200 грн з людини.

Тривалість: 3 години.

Реєстрація обов'язкова! Щоб записатися, переходьте за посиланням.

 

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.