АНОНС: публічна дискусія «Історії, заховані в архівах КГБ»

17 грудня о 16:00 у київській книгарні Vivat (вул. Петра Сагайдачного, 8) відбудеться дискусія на тему "Історії, заховані в архівах КГБ".

Розмова відбудеться на основі книжок "Архіви КГБ. Невигадані історії" Едуарда Андрющенка та "Нотатки з кухні "переписування історії"" Володимира В'ятровича.

Учасники дискусії розкажуть про власні очікування й реальні знахідки в архівах; про те, чи лишилося в архіві КГБ ще щось не дослідженим та як реагують люди, дізнавшись, що про них знайшли розсекречені документи.
⠀⠀
Учасники:
Едуард Андрющенко — історик;
Володимир В'ятрович — історик;
Андрій Когут — директор Галузевого державного архіву Служби безпеки України.

 



Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.