Be―it Agency представила проєкт «Ньюзмейкер» до 30-ї річниці Незалежності України

Автори проєкту дослідили, що писали глобальні медіа про здобуття незалежності 30 років тому, і створили симулятор новин про Україну зразка 2051 року.

Про це Історичній правді повідомили автори проєкту.

 

Зарядити натхненням від минулого, щоб творити майбутнє, ― так вирішила відзначити річницю Незалежності Be―it, агенція консалтингової групи One Philosophy, яка презентувала проєкт "Ньюзмейкер".

Його мета ― нагадати українцям про роль щоденного вибору і дій у розбудові державності. У рамках проєкту його автори створили спеціальну вітрину з цитатами, якими світові медіа вітали здобуття Україною незалежності 30 років тому, а також сайт, де можна прочитати новини про Україну з майбутнього.

На створення "Ньюзмейкера" команду надихнуло те, як світові медіа реагували на проголошення незалежності Україною 30 років тому. Зокрема захоплювалися людьми, які зробили цю подію можливою.

Проєкт став водночас зарядом натхнення і закликом до усвідомлення власної ролі у творенні майбутнього й новин, які його відображають. Для цього команда перетворила вікна власного офісу на спеціальну "шпальту", де розмістили перекладені фрагменти публікацій, що 25-26 серпня 1991 року вийшли у США, Великій Британії, Польщі й Австралії. Побачити вітрину можна на столичному Подолі за адресою вул. П. Сагайдачного, 33.

 

Крім цього, кожен охочий може пересвідчитись у своїй ролі ньюзмейкера за допомогою симулятора новин із майбутнього, які можна формувати власним вибором.

Обираючи ту чи іншу дію на сайті be-newsmaker.in.ua, користувач власноруч змінює портрет України в медіа в наступні 30 років ― від першого українського Оскара до успішної космічної місії.

Також кожен може поділитися у соцмережах своїм вибором у вигляді мініманіфесту, який закріпить намір діяти заради майбутнього України й надихне інших.

"Новини як матерію, з якою ми працюємо, ми перетворили на креативний інструмент. Цим проєктом ми дали можливість скоротити шлях між причиною й наслідком, щоб підкреслити, що кожен із нас дійсно творить реальність і важливо, щоб вона була такою, в якій хочеться жити", ―підкреслила Наталія Попович, засновниця групи компаній One Philosophy

 

Організатори додають, що це перший етап втілення проєкту "Ньюзмейкер". Згодом вони обіцяють більше зануритись у деталі того, як саме кожен може бути ньюзмейкером і повсякденними діями впливати на розвиток держави ― і які реальні результати для країни це матиме. Слідкувати за оновленнями проєкту можна на сайті be-newsmaker.in.ua.


Довідково:

Be―it ― провідна комунікаційна агенція, яка допомагає клієнтам здобувати і утримувати лідерство у своїх галузях завдяки системному підходу до управління репутацією, змістовним інтегрованим комунікаціям та креативним рішенням.


One Philosophy ― це консалтингова група, яка готує бренди, репутацію, команди та суспільство до майбутнього. Група об'єднує 5 агенцій: Be—it Agency, Be—it Health & Social Impact, Changers, Republic і Solutions for People.

Від символу до імені: у пошуку власних моделей військового цвинтаря

Присвячені невідомому солдату монументи можна знайти у Франції, США, Британії, Канаді та інших країнах умовного Заходу. Зрештою, традиція символічних і цілком реальних могил невідомих солдатів народилася саме у Західній Європі. Асоціація могили невідомого солдата з Радянським Союзом радше пов'язана з зацикленістю політики пам'яті сучасної Росії на Другій світовій війні, ніж із якоюсь особливою прихильністю радянців до невідомих солдатів.

Володимир Лаврик: віднайдений епізод з литовського життя офіцера Армії УНР

Щонайменше 70 майбутніх офіцерів міжвоєнного Війська Литовського народилися в Україні. Сотні пов’язані з українськими теренами навчанням, юнацькими роками, участю у боях Першої світової війни, пролитою кров’ю у боротьбі за вільну Україну. Водночас, литовська земля народжувала майбутніх бійців українських визвольних змагань, героїв Війни за незалежність.

"Не допустити витоку за кордон відомостей про голод в Україні"

У 1980-х роках органи кдб урср пильно відстежували діяльність представників української діаспори, спрямовану на привернення уваги світової громадськості до Голодомору в Україні 1932–1933 років, і намагалися всіляко перешкоджати цьому. У циркулярах і вказівках з Києва до обласних управлінь кдб ішлося про те, які необхідно вжити агентурно-оперативні заходи "для протидії ворожим акціям закордонних наццентрів".

"Нас не подолати!". Полтавський вимір Помаранчевих подій: до 20-ої річниці Другого Майдану

Цьогоріч відзначаємо 20-річчя Другого Майдану або "Помаранчевої революції". Це акції за збереження незалежності і проти масових фальсифікацій президентських виборів 2004 року на користь путінського ставленика Януковича. Під помаранчевими стягами гуртувалися ті, хто не хотів сповзання України у болото "совка" і російських впливів. Помаранчеві протести стартували 21 листопада 2004 року і тривали до 28 грудня 2004 року. За даними соціологів, понад 6,6 млн громадян взяли участь у Помаранчевій революції.