У Кропивницькому повернули до музею три відреставровані ікони

До Кропивницького обласного музею мистецтв після реставрації повернули три ікони, датовані 18-20 століттями

Як передає Укрінформ, про це повідомляє Суспільне.

 

Серед повернутих ікон – "Хрещення або Богоявлення Господнє", "Відсічення голови Святого Іоанна Предтечі" та "Богородиця Почаївська".

За словами директора музею Тетяни Ткаченко-Суханової, разом з іконами відреставрували ще чотири графічні твори 19 століття. Роботи відновлювали у Харківській філії національного дослідного реставраційного центру України.

"Ікони та картини реставрували від одного до двох років. Реставрація була безкоштовною. В кожного з цих робіт своя історія, наприклад, ікони у свій час передали нам з деяких храмів. З понеділка (12 квітня - ред.) почнемо чіпляти кріплення до цих робіт і готові показати їх нашим відвідувачам у сакральному залі музею", - розповіла директор.

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.