Трипільські горщики й тетрадрахма поповнили колекцію хмельницького музею

Хмельницькому обласному краєзнавчому музею передали нові експонати, серед яких трипільські горщики та монета І століття.

Про це музей повідомляє у Фейсбуці.

 

Зазначається, що колекцію закладу поповнили трипільські горщики з розписним орнаментом V-ІV тис. до Р. Х., монета "Тетрадрахма", датована І ст. після Р. Х., а також ґудзик із зображенням сонця – герба Подільського воєводства.

Нові експонати закладу передав Сергій Добжанський, який давно співпрацює з музейниками.

Загалом у фондах краєзнавчого музею зберігається майже 65 тисяч експонатів. Серед них унікальні ювелірні вироби Болохівської землі ХІІ-ХІІІ ст., колекція зброї ХІХ-ХХ ст., яка вважається однією з найкращих в Україні, ікони, подільська кераміка, фарфор тощо.

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.