Nike, PepsiCo і FedEx просять розірвати контракти з командою Washington Redskins через її назву

Понад 80 комерційних компаній та інвесторів закликають Nike, PepsiCo і FedEx розірвати контракти з командою з американського футболу Washington Redskins («Вашингтонські червоношкірі») або припинити ділові відносини, якщо вона не змінить свою назву.

Про це пише The Бабель із посиланням на The Hill.

 
ФОТО: Bill Dickinson/Flickr

Компанії стверджують, що вищезазначені бренди не відповідають їхній заявленій позиції проти расизму, і зазначають, що питання про некоректність назви команди як ніколи актуальне на тлі руху Black Lives Matter.

У своїх відкритих листах компанії зазначають, що інвестори багато років обговорювали з Nike питання про назву команди, але безрезультатно.

"Nike час зрозуміти масштаби цього моменту, чітко заявити про свою опозицію до расистської назви команди й зробити відчутні та значущі кроки, щоб змусити команду припинити використовувати цю назву", — йдеться в одній із заяв інвесторів.

Курʼєрську компанію FedEx, яка володіє правами на поле у штаті Меріленд, де грає команда, критикують за нечітку позицію з цього питання. Від PepsiCo теж очікують рішучої заяви і дій.

Суперечки навколо назви команди тривають протягом десятиліть. Лідери рухів корінних американців і члени уряду неодноразово стверджували, що назва расистська.

Власник команди Ден Снайдер говорив, що ніколи не змінить назву. За його словами, вона є обличчям команди, яка тричі виграли Супербоул, і вагомою частиною її історії.

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.