Семінар «Last but not least. Коли відбулися останні бої ОУН проти совєтів». АНОНС

ЦДВР продовжує серію наукових онлайн-семінарів

 

"Last but not least. Коли відбулися останні бої ОУН проти совєтів" — тема заключного семінару у травні. Він відбудеться цього четверга, 28 травня, об 11:00.

Доповідач — Володимир Бірчак, історик, керівник академічних програм ЦДВР, редактор інтернет-видання "Історична Правда".

Заохочуємо учасників долучатися до дискусії, а також готувати питання для доповідача щодо архівних розвідок на тему.

Семінар відбуватиметься у Zoom.

Лінк для підключення до семінару: https://zoom.us/j/96396299056

Meeting ID: 963 9629 9056

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.