ЮНЕСКО: 13% музеїв у світі можуть не відкритися після завершення пандемії

У Міжнародний день музеїв, 18 травня, в ЮНЕСКО заявили, що близько 13% музеїв у світі можуть не відкритися після завершення пандемії Covid-19.

Про це повідомляється на сайті ЮНЕСКО.

 

"Приблизно 13% музеїв у всьому світі можуть ніколи не відкритися знову", - повідомляють у ЮНЕСКО.

Як зазначається, понад 90% музеїв закрилися через спалах COVID-19.

В організації закликали допомогти музеям відновити роботу.

"Музеї відіграють ключову роль у забезпеченні життєстійкості громад. Ми повинні допомогти їм подолати кризу та зберегти їх взаємодію з аудиторією", - заявила генеральний директор ЮНЕСКО Одре Азуле.

Наголошується, що понад 85 тисяч музеїв зачинилися у світі через пандемію коронавірусу у різні періоди часу.

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.