Аккерманська фортеця відкрилась для туристів

У Білгород-Дністровському районі Одеської області у зв'язку з пом'якшенням карантину для відвідувачів відкрилася старовинна Аккерманська (Білгород-Дністровська) фортеця, яка є історико-архітектурним пам'ятником

Уніан повідомляє, що для відвідувачів відкрили Аккерманську фортецю - один з найпопулярніших туристичних об'єктів півдня України

Як повідомили в комунальному підприємстві "Фортеця", що керує фортечним комплексом, в понеділок Аккерманська фортеця відновила роботу.

"Всі охочі знову можуть відвідувати територію історичної пам'ятки. Вхід на територію здійснюється з дотриманням усіх заходів безпеки в умовах карантину: масковий режим, екскурсійні групи не більше 20 осіб", - сказано в повідомленні.

Відзначається, що відвідувачі повинні уважно дотримуватися безпечної дистанції під час прогулянок.

 

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.