Спецпроект

У Музеї Шевченка - виставка фотографій про Майдан

У Національному музеї Тараса Шевченка відкриється фотовиставка "Сотня світлин Майдану".

Про це повідомляє прес-служба НМТШ.

Виставка містить більш ніж 100 фотографій про події, що розгорталися на головному Майдані України восени 2013-го та взимку 2014-го. Фото зроблені у формі репортажу, відтворено хронологію подій.

Автор – фотограф Валеріан Антонович, викладач фотомистецтва коледжу Київського національного університету технологій та дизайну.

Революційна патетика, напруження, накал емоцій створюють ефект присутності глядача у вирі подій. Вражають психологічні портрети учасників драми, які опинились по різні боки барикад.

Відкриття виставки відбудеться 5 серпня 2014 року о 17:00. Після завершення презентації відбудеться екскурсія музеєм.

Виставка триватиме до 15 серпня.

В оці тайфуна. Як проголосили Акт Злуки

У цей день здавалося, що буревії історії втомилися і зупинили свій руйнівний рух. Насправді над Київом зупинилося "око тайфуну", де вітру може не бути. Навколо ж української столиці усе пригиналося від буревіїв.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.