У Києві - форум про європейок під час Другої світової

У Києві відбудеться міжнародний форум "Жінки Центральної та Східної Європи у Другій світовій війні: Специфіка гендерного досвіду у часи екстремального насильства".

Організатори: представництво Фонду ім. Гайнріха Бьолля в Україні, Міжнародна громадська організація "Міжнародний фонд "Взаєморозуміння і толерантність", Українська Асоціація дослідників жіночої історії та Українська Асоціація усної історії.

З програмою форуму можна ознайомитися тут.

Час і місце заходу: 28-29 листопада 2013 року у Великому конференц-залі НАНУ (Київ, вул. Володимирська, 55). Початок реєстрації: 14:30.

Щоб узяти участь у форумі, треба зареєструватися до 27.11.2013.

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.