"Знай, де стоїш" - фотоколажі з місць історичних подій. ФОТО
Телеканал History презентував рекламну кампанію "Знай, де стоїш" (Know Where You Stand). В основі проекту - поєднання документальних фотографій iз сучасними знімками, зробленими з тієї ж позиції.
Проект створив американський фотограф Сет Тарас (Seth Taras), повідомляє Kulturologia.
Колажі, отримані в результаті роботи Тараса, виглядають доволі вражаюче.
Ось молодик прогулюється з собакою, можливо, і не підозрюючи, що буквально "за його спиною" у 1937 році зазнав аварії дирижабль "Гінденбург", заходячи на посадку після чергового трансатлантичного рейсу.
Лейкгeрст, Нью-Джерсі, США |
Тоді з 95 пасажирів і членів екпіажу врятуватися вдалося тільки тридцяти п'ятьом - і це стало кінцем ери дирижаблів.
На іншому знімку молода жінка та її маленька дочка шукають черепашки на одному з пляжів французької Нормандії. Саме там, де 6 червня 1944 року в ході військової операції відбулася висадка американських солдатів...
Сен-Лоран-сюр-Мер (Франція) |
Фотографії Тараса змушують інакше поглянути на звичайні туристичні місця. Такі знімки здатні вплинути на сприйняття історії - те, що раніше здавалося далекими подіями з минулого, тепер виглядає лячно актуально.
Тераса палацу Шайо, навпроти Ейфелевої вежі, з іншого берега Сени. Париж, 1940 і 2004 роки |
Рекламна кампанія телеканалу була спрямована на те, щоб пробудити в людях інтерес до історії , до усвідомлення історичної значимості місця, в якому вони живуть.
Вулиця 17 червня, Берлін. Мур, який розділяє Східний і Західний Берлін, і Брандернбурзька брама за ним. НДР, 1989 рік |
Сет Тарас - фотограф-самоук, народився в родині американських митців. Німецький журнал Luerzer's Archive назвав його одним з кращих у професії.
Відео-варіант реклами
За проект "Знай, де стоїш" фотограф отримав Каннського золотого лева, а сама рекламна кампанія була перекладена тридцятьма мовами і транслювалася у 130 країнах.
Дивіться також:
Аналогічний проект колажів "Київ під час війни і зараз". ФОТО
Київські трамваї: як було і як стало. СЛАЙДИ