"Знай, де стоїш" - фотоколажі з місць історичних подій. ФОТО

Телеканал History презентував рекламну кампанію "Знай, де стоїш" (Know Where You Stand). В основі проекту - поєднання документальних фотографій iз сучасними знімками, зробленими з тієї ж позиції.

Проект створив американський фотограф Сет Тарас (Seth Taras), повідомляє Kulturologia.

Колажі, отримані в результаті роботи Тараса, виглядають доволі вражаюче.

Ось молодик прогулюється з собакою, можливо, і не підозрюючи, що буквально "за його спиною" у 1937 році зазнав аварії дирижабль "Гінденбург", заходячи на посадку після чергового трансатлантичного рейсу.

 Лейкгeрст, Нью-Джерсі, США

Тоді з 95 пасажирів і членів екпіажу врятуватися вдалося тільки тридцяти п'ятьом - і це стало кінцем ери дирижаблів.

На іншому знімку молода жінка та її маленька дочка шукають черепашки на одному з пляжів французької Нормандії. Саме там, де 6 червня 1944 року в ході військової операції відбулася висадка американських солдатів...

Сен-Лоран-сюр-Мер (Франція)

Фотографії Тараса змушують інакше поглянути на звичайні туристичні місця. Такі знімки здатні вплинути на сприйняття історії - те, що раніше здавалося далекими подіями з минулого, тепер виглядає лячно актуально.

 Тераса палацу Шайо, навпроти Ейфелевої вежі, з іншого берега Сени. Париж, 1940 і 2004 роки

Рекламна кампанія телеканалу була спрямована на те, щоб пробудити в людях інтерес до історії , до усвідомлення історичної значимості місця, в якому вони живуть.

 Вулиця 17 червня, Берлін. Мур, який розділяє Східний і Західний Берлін, і Брандернбурзька брама за ним. НДР, 1989 рік

Сет Тарас - фотограф-самоук, народився в родині американських митців. Німецький журнал Luerzer's Archive назвав його одним з кращих у професії.

Відео-варіант реклами

За проект "Знай, де стоїш" фотограф отримав Каннського золотого лева, а сама рекламна кампанія була перекладена тридцятьма мовами і транслювалася у 130 країнах.

Дивіться також:

Аналогічний проект колажів "Київ під час війни і зараз". ФОТО

Київські трамваї: як було і як стало. СЛАЙДИ

Як відомі історичні персонажі виглядали б сьогодні. ФОТО

Інші матеріали за темою "Реклама"

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.