Вийшов друком перший том "ОУН на Донеччині"

Вийшов друком перший том книжки "ОУН на Донеччині".

Про це повідомляє "Майдан".

Збірник містить нарис-огляд, документи з історії діяльності підпілля Організації Українських Націоналістів, Товариства "Просвіта" та інших українських організацій на Донеччині.

 Фото: maidan.org.ua

Рецензенти:

- Володимир Семистяга, доцент кафедри історії України Луганського національного універсітету,

- Іванущенко Генадій, редактор сайту "Архів ОУН" в Українській Інформаційній Службі (УІС), Лондон,

- Щур Юрій, кандидат історичних наук,

- Хобот Павло, координатов східноукраїнського дослідницького центру "Спадщина",

- Tруш В'ячеслав, історичний клуб "Холодний Яр".

Дивіться також: "Євген Стахів - керівник ОУН на Донбасі"

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.