Спецпроект

Архітектори Тейт Модерн побудують музей у Гонконгу. ФОТО

Швейцарське архітектурне бюро Herzog & de Meuron виграло конкурс на проект будівлі музею модернізму і сучасного мистецтва в Гонконзі під назвою M +.

Про це повідомляє сайт бюро.

Herzog & de Meuron не стало наслідувати архітектурі КНР, а вирішило використовувати у своєму проекті китайський національний принцип взаємодії протилежностей, наприклад темного і світлого. Музейний комплекс складатиметься з двох будівель - одноповерхового горизонтального, в якому розташуються експозиційні простору, а також вертикального, відданого під офіси. Вертикальна будівля також буде використовуватися як екран для демонстрації відео.

Крім Herzog & de Meuron у фіналі конкурсу були ще п'ять учасників, зокрема архітектурне бюро лауреата Прітцкерівської премії 2013 Тойо Іто і компанія Shigeru Ban Architects.

Відкриття музею заплановано на 2017 рік. Незважаючи на те, що у нього немає будівлі, у нього вже є частина колекції: влітку 2012 року швейцарський колекціонер Улі Сиг пожертвував M + значну частину свого зібрання китайського сучасного мистецтва.

Гонконгський музей буде присвячений мистецтву XX і XXI століть, архітектури, дизайну і відеоарту. Він розташується на набережній порту Вікторії і стане одним з центральних установ культурного району West Kowloon (Західний Цзюлон), будівництво якого оцінюється в 3 мільярди доларів. Всього в цьому районі передбачається відкрити 17 культурних і розважальних центрів.

 Жак Херцог і П'єр де Мерон

Бюро Herzog & de Meuron було засновано в 1978 році. У 2000 році бюро отримало Прітцкерівську премію, найпрестижнішу в галузі архітектури, за проект британського музею Тейт Модерн, найвідомішою їх роботи.

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.