У Києві - виставка фото епохи застою. Фотограф розшукав і персонажів

Міжнародний фестиваль візуальної культури "Візії" представляє головну фестивальну виставку – "Дзеркало Архіву" німецького документаліста Бурхарда фон Хардера.

Про це повідомляє PhotoCult.

"Дзеркало Архіву" – це колекція пошкоджених негативів часів холодної війни, які були знайдені у покинутій будівлі колишньої комуністичної газети Вінниці, та за допомогою яких автор проекту відтворює образ епохи, що переломлений крізь призму історичних та матеріальних спотворень.

Одна з тисяч фотографій, знайдених фон Хардером

І як справжній дослідник, Бурхард фон Хардер також знаходить і людей, зображених на негативах, що розповідають свої історії…

Час і місце: 18 червня о 19:00. Київ, Інститут проблем сучасного мистецтва (вул.Щорса, 18Д).

"Якимось незбагненним чином, ці знімки до щему живі – попри всю їхню канонічну "прилизаність", і попри всю, хоч як рівненько розгладжену, неприховану вбогість схованої за ними дійсности, - зазначає Оксана Забужко в анотації до проекту. - Є люди, живі й неповторні, що виглядають одночасно і вродливими – і дивно беззахисними під "рентґенівським" оком художника".

Крім виставки фотографій та негативів - а також відео-інтерв’ю із розшуканими мешканцями Вінниці - автор представить документальний фільм "Зарубцьовано – кожна миля смуги смерті" (режисер та оператор Бурхард фон Хардер) та слайд-шоу із десяти тисяч вінницьких негативів.

19 червня о 19:00 відбудеться творча зустріч з Бурхардом фон Хардером, на якій він розкаже про свої дослідження історичних зв’язків між Україною та Німеччиною, представить книги з архівними негативами, а також відповість на запитання слухачів.  

Години работи виставки: 18 червня – 01 липня 2013 року, з 10:00 до 18:00 щоденно, крім понеділка.

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.