Спецпроект

У Шанхаї готується до відкриття музей кіно

Кіно, яке можна помацати. У Шанхаї готується до відкриття музей китайського кінематографа. Експозицію розмістять на колишній території Шанхайської кіностудії.

Про це пише russian.cri.cn.

Місце вибрано невипадково. По-перше, де як не в знімальних павільйонах найкраще себе будуть почувати експонати, а по-друге, саме Шанхайська кіностудія випустила перші в Китаї звуковий і кольоровий фільми.

Кілометри кіноплівки, знімальне обладнання та реквізит. Все це колись використовувалося на знімальному майданчику. Деяким предметам більше сімдесяти років. Вони пережили режисерів і акторів тих фільмів, в яких знімалися, і тепер готові розповісти відвідувачам, як робили перше китайське кіно.

Ван Сяоцзюнь, Віце-президент SHANGHAI FILM GROUP, розповів: "Тут ми постаралися показати кожен крок знімального процесу. Створення декорацій, установка освітлення, озвучення вже після зйомок, монтаж. Ось ця камера використовувалася під час зйомок фільму "Не Ер" в 1946-му році . А ось цю використовували в 1972-му ".

Звичайно ж, музей кіно немислимий без самого кіно. Тому крім виставкових стендів тут розмістили 4д кінотеатр і багатофункціональний зал з екраном IMAX. Доглядачі музею планують показувати відвідувачам уривки зі старих китайських фільмів, а може і цілком найцікавіші кінороботи. А по сусідству розмістили кілька експонатів, які свого часу створювали найпросунутіші спецефекти.

Зараз у фондах музею всього близько семисот експонатів. Здебільшого це подарунки від акторів, режисерів і всіх, хто так чи інакше пов'язаний з кіно. Але зовсім скоро Shanghai Film Group передасть в дар музею понад триста тисяч предметів, які так чи інакше пов'язані з історією китайського та іноземного кінематографу.

Теми

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.