Спецпроект

Музей Американської кіноакадемії розробляє автор Центру Помпіду. ФОТО

До 2017 в Лос-Анджелесі з'явиться Музей Американської академії кіномистецтва. Новий Музей буде створений на базі вже існуючої забудови 30-х під назвою May Company building, що розташована на бульварі Wilshire.

Про це пише afisha.bigmir.net.

Проект розробив володар Прітцкерівської премії 1998 Ренцо Піано і архітектор Золтан Палі. На площі 27 тисяч квадратних метрів будуть розміщуватися виставкові простори, кінотеатри, навчальні центри. Планується, що в колекції музею будуть представлені роботи Лауреатів та номінантів Премії Оскар, більше 140 000 фільмів, 10 млн фотографій, 42000 оригінальних афіш, 10 000 робочих ескізів, реквізит, костюми, обладнання та технічні інновації і все, що здатне охарактеризувати історію розвитку кіноіндустрії.

Проект Ренцо Піано

Ренцо Піано - італійський архітектор, який разом з Річардом Роджерсом створив стиль хай-тек. Центральний його твір - Центр Помпіду в Парижі. У 80-х розробляв масштабні проекти реконструкції промислових зон Парижа, Мілана і Туріну. Спроектував Культурний центр імені Жан-Марі Тжібау в Нумеа (Нова Каледонія). Очолював проектування міжнародного аеропорту Кансай в Осаці (1994) і гігантського Музичного парку в Римі (2002), в 1997 р. спорудив будинок для амстердамського музею NEMO. У 1995 р. був удостоєний Імператорської премії, три роки потому Прітцкерівської премії.

Продюсер і мільярдер Девід Геффен вже перерахував 25 мільйони доларів на створення установи.

Теми

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.