Спецпроект

Швейцарський Музей ґудзиків відкривається знову

У швейцарському кантоні Фрібур (Fribourg) відкривається сезонний Музей ґудзиків. Він почне роботу 30 березня в селі Естевенан (Estévenens, 30 кілометрів на північний схід від Лозанни).

Про це пише Travel.ru.

Експозиція розмістилася в старовинній коморі.

У музеї зібрано понад 50 тисяч ґудзиків всіх форм, кольорів і розмірів, найстаріший з яких створений ще в XVI столітті, повідомляє туристичний офіс кантону Фрібур. Власниця поклала в основу своєї колекції ґудзики, зібрані її бабусею, а потім купувала їх по всій Європі.

Музей буде працювати по суботах з 9:00 до 19:00 до 13 липня, а потім - з 14 вересня до початку грудня. Вхід безкоштовний.

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.