Спецпроект

В Енергодарі відкрили музей військової техніки

В м. Енергодар Запорізької області з ініціативи Запорізької АЕС на цьому тижні відкрився музей військової техніки під відкритим небом.

Про це пише УНІАН

В музеї, відкритому в парку Перемоги, для постійного експонування виставлені 9 одиниць військової техніки: два артилерійські знаряддя, танк Т-72, бойова розвідувальна машина, два літаки (Су-17 і МіГ-25), а також зенітна самохідна установка і два 37 -міліметрових зенітних знаряддя.

"Проект музею під відкритим небом і його дизайн був розроблений проектно-конструкторським підрозділом Запорізької АЕС. Зенітна установка і зенітні знаряддя встановлені на цьому тижні. Ці експонати - останні в музейному комплексі під відкритим небом. Тепер його комплектація повністю завершена", - повідомили в інформаційному центрі ЗАЕС.

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.