Мобільного оператора змусили прибрати рекламу з Леніним. ВІДЕО

Польський оператор мобільної мережі Heyah призупинив рекламну кампанію, в якій було використано образ лідера партії більшовиків і вождя соціалістичної революції в Російській імперії 1917 року Володимира Леніна. Причина - громадське обурення.

Реклама з Іллічем викликала збурення в суспільстві, а прибрати її просив у тому числі й Інститут національної пам'яті Польщі, повідомляє onet.pl.

Головний образ у рекламі - Ленін, який тримає в руці червоний прапор з новими розцінками на тарифи.

"Вождь світового пролетаріату" з'явився на рекламних площинах і у відеороликах на початку січня і одразу спричинився до протестів незадоволених громадян.

Рекламний плакат нового тарифу у вокзальному переході. Фото: onet.pl

"На адресу компанії надійшли незадоволені відгуки, до того ж у дискусії з'явилася ідеологічна складова, - зазначили речники мобільного оператора. - Тому ми вирішили припинити рекламну кампанію".

Оператор перепросив усіх, кого могла образити реклама з Леніним.

Протест проти рекламної кампанії організувало громадське об'єднання "Твоя справа", яке стежить за дотриманням добрих манер у рекламі і нараховує понад 10 тисяч активістів-добровольців.

У понеділок до протесту приєднався і керівник Інституту національної пам'яті Польщі Лукаш Камінський, який нагадав, що "Володимир Ленін був одним із найбільших злочинців XX сторіччя".

За словами Камінського, використання образу Леніна з маркетинговою метою є безвідповідальним розмиванням пам'яті про масовий терор і його жертви.

"Суспільні наслідки тієї кампанії можуть бути тим страшніші, що адресована вона молодим людям, у яких викликає позитивні асоціації, пов'язані з Леніним", - ідеться в листі голови ІНП до представників мобільного оператора.

Також у польському фейсбуці можна побачити відгуки на підтримку Леніна. Окремі користувачі пишуть, що це була "смішна" реклама, яка висміювала комуністичний пафос.

Дивіться також:

Як показує Леніна сучасний польський синематограф. ВІДЕО

У Рівному демонтували лайтбокси, де Ленін рекламує дискотеку. ФОТО

Чеську горілку рекламують Гітлер і Сталін. ФОТО

Естонські газовики розмістили на рекламі концтабір Аушвіц. ФОТО

В Індії відкрили магазин одягу "Гітлер". ФОТО

У Бухаресті "відреставрували" монумент Леніна у вигляді гідри. ФОТО

Щоденник Майдану. Про що ми тоді думали

"Ладно, давайте серьезно. Вот кто сегодня до полуночи готов выйти на Майдан? Лайки не считаются. Только комментарии под этим постом со словами "Я готов". Как только наберется больше тысячи, будем организовываться".

"Нас не подолати!". Полтавський вимір Помаранчевих подій: до 20-ої річниці Другого Майдану

Цьогоріч відзначаємо 20-річчя Другого Майдану або "Помаранчевої революції". Це акції за збереження незалежності і проти масових фальсифікацій президентських виборів 2004 року на користь путінського ставленика Януковича. Під помаранчевими стягами гуртувалися ті, хто не хотів сповзання України у болото "совка" і російських впливів. Помаранчеві протести стартували 21 листопада 2004 року і тривали до 28 грудня 2004 року. За даними соціологів, понад 6,6 млн громадян взяли участь у Помаранчевій революції.

Що сказав Мотика? – відповідь професора Богдана Гудя на тему Волинської трагедії

26 жовтня в етері Українського радіо прозвучало інтерв'ю журналістки Світлани Мялик з відомим польським істориком, головним фахівцем із проблем Волині'43 професором Ґжеґожем Мотикою. Позаяк один із фрагментів цієї майже годинної розмови стосується моєї скромної особи, що гірше – містить низку інсинуацій і неправдивої інформації, прокоментую його для, насамперед, українських слухачів/читачів.

Боротьба між радянськими силами та підрозділами УПА на ПЗУЗ в 1944 році

4 листопада передчасно помер дослідник і популяризатор історії українського визвольного руху Владислав Сапа. У пам’ять про нього «Історична правда» публікує дослідження Владислава, яке одержало відзнаку історика Володимира В’ятровича на конкурсі студентських наукових робіт «Український визвольнй рух» 26 жовтня 2013 року, але досі не публікувалося.