Спецпроект

Скульптури Пінзеля не повернуться до музею, поки там не поремонтують дах

24 лютого останній день виставки скульптур Йогана Георга Пінзеля у Луврі. Тому з 26 лютого до 1 березня експерти-реставратори з України експозицію демонтують та запакують скульптури у спеціальні ящики для перевезень - повідомив головний хранитель фондів Львівської галереї мистецтв Ігор Хомин.

Про це пише Гал-інфо.

Ігор Хомин розповів, що вже є план реставрації музею Пінзеля у Львові, однак до того часу коли скульптури повернуться в Україну, там ще не встигнуть провести потрібні ремонтні роботи, зокрема ремонт даху.

"Ми вважаємо, що відреставровані роботи не можуть повертатися в музей, поки там нема належних умов для їх зберігання, тому є думка, що скульптури по приїзді розмістять у Галереї на вул. Стефаника. Зважаючи на те, що виставка триватиме ще місяць, є час для того, аби все обдумати", - розповів Ігор Хомин.

Відкриття виставки Пінзеля у Луврі відбулося 21 листопада. Скульптури Пінзеля виставили у каплиці Сен-Шапель, що входить у комплекс Лувру. Французьким глядачам демонструють роботи майстра, що зберігаються в музеї Пінзеля у Львові та краєзнавчих музеях Тернопільщини та Івано-Франківщини, також скульптури з церков.

До Лувру із запланованих 28 експонатів в результаті поїхали 27 експонатів. Кам’яну скульптуру Св. Онуфрія для експозиції так і не передала громада села Рукомиш Бучацького району, що на Тернопільщині.

Експозиція працює з 21 листопада 2012 року до 25  лютого 2013 року.

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.