Спецпроект

"Козаки Петербурга" проти Набокова

У ніч на четвер, 10 січня, музей-квартира Володимира Набокова, розташована в Петербурзі, піддалася нападу вандалів. В одне з вікон музею була кинули пляшку із запискою, що містить цитату зі Старого завіту на тему блуду.

Про це пише newsru.co.il.

Наступного дня в музей надійшов лист від якогось петербуржця, який заявив, що акт вандалізму щодо музею Набокова є справою рук організації "Козаки Петербурга", виступаючої нібито за моральність і проти поширення "набіковської педофілії".

Як зазначив заступник директора музею Микола Давтян, останнім часом на електронну адресу музею систематично надходять листи з образами. Яка саме група осіб стоїть за цим, невідомо.

За фактом вандалізму керівництво музею вже звернулося в поліцію. Наразі, правоохоронними органами проводиться перевірка.

Нагадаємо, в жовтні минулого року в Петербурзі був скасований показ моновистави "Лоліта" за романом Набокова, який мав бути показаний в музеї "Ерарта". Рішення було прийнято під тиском тих самих "козаків Петербурга", що опублікували в місцевих ЗМІ лист, в якому говорилося, що роман Набокова є "гріхом", оскільки суперечить забороні на пропаганду педофілії.

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.