Спецпроект

В Афганістан повернули 215 монет Кушанської ери

З Лондона в Національний музей Афганістану прибули сотні монет Кушанської ери.

Про  це пише afghanistan.ru.

Монети були перевезені до Лондона 40 років тому нумізматом Давидом Мідвеллом і демонструвалися як рідкісні артефакти. Такі монети були в ходу на території сучасних Афганістану, Індії і Центральної Азії майже дві тисячі років тому.

Залмай Расул, міністр закордонних справ Ісламської Республіки Афганістан, висловив подяку іншим державам, що повертають до Афганістану історичні реліквії. Відзначимо, що в ході громадянської війни в ІРА за кордон були нелегально вивезені багато цінностей. Посольство США і уряд ІРА вклали у відновлення Національного музею Афганістану, відповідно, 600 тис. і 1 млн. доларів.

В оці тайфуна. Як проголосили Акт Злуки

У цей день здавалося, що буревії історії втомилися і зупинили свій руйнівний рух. Насправді над Київом зупинилося "око тайфуну", де вітру може не бути. Навколо ж української столиці усе пригиналося від буревіїв.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.