Спецпроект

Пітер Грінуей виступить на відкритті Музею екранної культури в Москві

Режисер Пітер Грінуей, який в числі іншого займається виставковими проектами та оновленням московського Музею Булгакова, виступить в п'ятницю з лекцією "Репродукції тепер краще оригіналу" на відкритті Музею екранної культури "МедіаАртЛаб" в "Манежі".

Про це пишуть РИА-новости.

Цокольне приміщення оновленого "​​Манежу" зайняли цілих три нових музеї - першим в середині листопада запрацював проект "Книга художника / Livre d'Artiste", а тепер разом відкрилися Музей дизайну і Музей екранної культури.

Основою останнього став існуючий більше 12 років центр "МедіаАртЛаб", який проводив численні виставки відеоарту, в тому числі в рамках ММКФ, і симпозіум "Про & Контра". Власного експозиційного приміщення у нього не було. Наприклад, кілька останніх виставкових проектів проходили в Московському музеї сучасного мистецтва і Фонді культури "Катерина", тепер же в "Манежі" пообіцяли показувати близько шести проектів на рік.

Зараз в експозиції "Відео-діри: I do not know what it is I am" можна побачити відео ключових майстрів відеоарту з 1970-х до нинішніх років, в тому числі "Місто ангелів" Марини Абрамович і Улай і "Я не знаю, що таке я є "Білла Віоли.

І, головне, в "Медіатеці" буде відкритий доступ до найбільшого архіву по медіамистецтву, який збирався з початку діяльності центру.
Зараз в цьому просторі працюють кілька галерей. У "Галереї почуттів", наприклад, зручно влаштувавшись на подушках, можна подивитися підбірку робіт кращих фестивалів медіамистецтва, в тому числі іспанського LOOP Festival, голландського "​​Імпакт" і російського "​​Зараз & Потім".

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.