Спецпроект

У Південній Кореї з'явився музей "туалетної культури"

У місті Сувон у Південній Кореї вирішили залучити туристів екзотичним способом. Там з'явився тематичний парк, присвячений інтимній людській сфері: вбиральням і туалетній культурі загалом.

Про це пише Росбалт

У музеї Restroom Cultural Park зібрані історичні експонати даної тематики, сучасні винаходи, а також тематичні таблички з різних країн світу. Сама будівля музею побудована в характерній формі унітазу.

Як заявляють автори проекту, гості центру зможуть дізнатися масу корисної і незвичайної інформації про "туалетну культуру".

Увагу туристів, напевно, приверне і тематична художня галерея зі скульптурним парком. А в сувенірній крамниці мандрівникам продадуть незабутні сувеніри.

Що стосується власного клозету при музеї, то його головна особливість - прозорі скляні двері, які затуманює, коли в кабінці хтось є.

Музей раніше був домом Сіма Дже-Дук, колишнього мера південнокорейського містечка. Саме він є ідейним натхненником виставки.

Громадяни Південної Кореї прозвали Сіму Містер Туалет. Ходять чутки про те, що народився Сим в туалеті своєї бабусі. Можливо, саме в цьому причина того, що його тяга до туалетів з кожним роком тільки посилювалася.

У 1980-х роках він виступив ініціатором кампанії з поліпшення умов публічних зручностей.

За словами мера-новатора, туалет є не просто місцем для справления відомих потреб. Він також позбавляє людей від різних хвороб, тому важливо утримувати вбиральню в ідеальній чистоті.

Також туалет є тим місцем, де деякі розслабляються і відпочивають. Тут можна зануритися в роздуми і подумати про життя. Саме так заявив літній мер-новатор на зборах Світової туалетної асоціації, яка була заснована ним у 2007 році.

Нагадаємо, в жовтні у Києві відкрили Музей каналізації.

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.