Кожен десятий українець вважає себе радянською людиною

Кожен другий житель України вважає себе українцем або громадянином України, а кожен десятий - радянською людиною, громадянином колишнього СРСР.

Про це свідчать результати соцопитування компанії "Research & Branding Group", проведеного з 14 по 25 вересня.

Кожен другий житель України – незалежно від своєї національної приналежності – насамперед, вважає себе українцем, громадянином України (49%).

Кожен четвертий – ідентифікує себе, насамперед, зі своїм населеним пунктом (27%).

Кожен десятий вважає себе радянською людиною, громадянином колишнього СРСР (9%).

А кожен двадцятий житель України насамперед вважає себе жителем свого регіону, області (5%) або представником своєї національності (5%).

*Збір інформації проводився методом особистого інтерв'ю в 24-х областях України, АР Крим, містах Київ і Севастополь. Вибірка – 3114 осіб. Середня помилка вибірки становить +-2%.

Дивіться також інші матеріали за темою "Соціологія".

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.