У Рівному перенесли пам'ятник художнику УПА. ФОТО

В центрі Рівного відкрили бюст Нілу Хасевичу - художнику і граверу, який був головним графіком Української повстанської армії.

Про це повідомляє кореспондент "Історичної Правди".

Раніше пам'ятник художнику УПА Нілу "Зоту" Хасевичу стояв у промзоні на околиці Рівного. Там із нього вкрали кілька металевих літер.

 Фото: ogo.rv.ua

Депутати міськради разом із деякими кандидатами в нардепи профінансували ремонт і перенесення пам'ятника власним коштом.

За словами міського голови Володимира Хомка, благоустрій пам'ятника обійшовся у 40 тисяч грн.

 

Уродженець Рівненщини Ніл Хасевич разом із учнями створив більшість візуальних матеріалів, що з них ми знаємо УПА. Загинув у бою з МГБ 4 березня 1952 року.

Дивіться листівки й малюнки Хасевича в розділі "Артефакти"

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.