Спецпроект

Пітер Грінуей націлився на музей Булгакова

Британський режисер Пітер Грінуей заявив про те, що хоче внести посильний внесок у реконструкцію московського музею письменника Михайла Булгакова, який розташований в особняку на Великій Садовій.

Про це пише Галёрка

 

Будинок, в якому проживав письменник, довгий час був культовим місцем для шанувальників творчості Булгакова. Шанувальники розписали під'їзд картинами з сюжетами з роману "Майстер і Маргарита", а сама квартира перетворилася на неофіційний музей.

У 2000 році в будівлі був проведений косметичний ремонт, після чого музей отримав офіційний статус. Але квартира, в якій він розташовується, потребує реставрації, щоб відповідати рівню міжнародного культурного закладу.

Режисер Пітер Грінуей, натхненний творчістю Булгакова, вирішив взяти участь у реставрації музею. Разом з дизайнером Мауріціо Моріні і архітектором Габріеле Філіппіні він готовий попрацювати не тільки над простором квартири, забезпечивши його всілякими спецефектами, але й впорядкувати прилеглу територію.

Проект передбачає створення парку-музею, вхід на територію якого буде охороняти система контролю доступу. Пояснюється це тим, що у парку буде використовуватися дороге обладнання, яке забезпечує 3D-ефекти.

У самій же квартирі будуть виставлені не тільки особисті речі Михайла Булгакова, але й оригінали рукописів, які оцінюються в сотні тисяч доларів.

 

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.