Спецпроект

Булгаківська квартира стане "мультимедійною"

Департамент культури Москви оголосив переможця конкурсу на концепцію розвитку музею Булгакова. "Недоброю квартирою", прославленою в романі "Майстер і Маргарита", займуться італійські дизайнери.

Про це повідомляють Вести.ru.

Переможці пропонують створити навколо "недоброї квартири" цілий літературний парк-музей. Акцент в проекті зроблений на те, щоб розвивати не тільки сам музей, але і всю навколишню територію.

"Цей музей не повинен жити в рамках 50-ї квартири. Ми хочемо почати музей з Патріарших ставків", - пояснює один з авторів проекту Габріело Філіпіні. Літературний парк-музей почнеться з плавучої платформи на Патріарших, пройде через двір, сходи і об'єднає "недобру квартиру", фонд Булгакова, центр документації та мультимедійний виставковий зал.

Італійські дизайнери роблять ставку на сучасні технології. Мультимедійний центр має стати майданчиком для творчих інтерпретацій і робіт сучасних художників. Тут вже планують розмістити відеоінсталяції знаменитого режисера Пітера Грінуея.

При цьому до автентичності основної експозиції ставляться дуже педантично: ніяких варіацій, фантазій на тему булгаківського життя і творів - тільки справжні документи, предмети та фотографії епохи письменника. 

З командою-переможцем укладуть угоду, в рамках якого в грудні вона представить детальну і закінчену концепцію розвитку музею. На її основі департамент культури Москви прийме рішення про призначення нового керівництва Державного музею Булгакова.

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.