Музей Сталіна в Грузї увічнить пам'ять його жертв

Музей Сталіна в місті Горі, на його батьківщині, буде реформовано і він змінить назву. Про це повідомив міністр культури Грузії Ніка Руруа.

 

У бесіді з журналістами чиновник зазначив: "Існування музею Сталіна несумісне з сьогоднішнім днем ​​і майбутніми поколіннями".

Так виглядає будиночок, де народився Сталін (під мармуровим навісом) та, власне, музей

За словами міністра, після переекспозиції відвідувачі музею зможуть отримати детальну інформацію про сталінські репресії.

Музей, який носить ім'я Сталіна в Горі, побудований у 1951 році, є одним із найбльш відвідуваних туристами місць у Грузії.

Сталін на радянських та американських обкладинках

Грузія розпочала люстрацію та заборонила свастику, серп і молот

У Горі знесли пам'ятник Сталінові

В оці тайфуна. Як проголосили Акт Злуки

У цей день здавалося, що буревії історії втомилися і зупинили свій руйнівний рух. Насправді над Київом зупинилося "око тайфуну", де вітру може не бути. Навколо ж української столиці усе пригиналося від буревіїв.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.