Кінопремія "Золота Дзига" оголосила переможців

Стрічка Антоніо Лукіча «Мої думки тихі» стала найкращим фільмом 2019 року. Премію глядацьких симпатій отримав фільм – «Крути 1918».

По три "Золоті Дзиги" зібрали фільми "Захар Беркут" і "Вулкан", повідомляє кореспондент Укрінформу.

 

Загалом список переможців виглядає так:

Найкращий фільм – "Мої думки тихі", режисер Антоніо Лукіч, продюсери Дмитро Суханов, Алла Біла

Почесна нагорода "За внесок у розвиток українського кінематографа" - народна артистка України Ада Роговцева

Премія глядацьких симпатій – "Крути 1918", режисер Олексій Шапарєв, продюсер Андрій Корнієнко

Найкращий документальний фільм – "Співає Івано-Франківськтеплокомуненерго", режисер Надія Парфан, продюсер Ілля Гладштейн

Найкращий короткометражний ігровий фільм – "У нашій синагозі", режисер Іван Орленко.

Найкращий короткометражний анімаційний фільм – "Кохання", режисер Микита Лиськов, продюсер Андрій Границя

Відкриття року – Антоніо Лукіч, "Мої думки тихі"

Найкраща режисерська робота – Наріман Алієв, "Додому"

Найкраща жіноча роль – Ірма Вітовська, "Мої думки тихі"

Найкраща чоловіча роль – Ахтем Сеітаблаєв, "Додому"

Найкраща жіноча роль другого плану – Наталя Сумська, "Чорний ворон"

Найкраща чоловіча роль другого плану – Віктор Жданов, "Вулкан"

Найкраща операторська робота – Вадим Ільков, "Вулкан"

Найкраща робота художника-постановника – Владлен Одуденко, "Захар Беркут"

Найкращий сценарій – Антоніо Лукіч, Валерія Кальченко, "Мої думки тихі"

Найкраща пісня – "Мавка-Русалка", фрік-кабаре Dakh Daughters, "Гуцулка Ксеня"

Найкраща музика – Тимур Полянський, Dakh Daughters, "Гуцулка Ксеня"

Найкращий звук – Борис Петер, "Вулкан"

Найкращий монтаж – Тетяна Ходаківська, Володимир Запрягалов, "Фокстер і Макс"

Найкращі візуальні ефекти – Артем Сушильников, Дмитро Овчаренко, "Фокстер і Макс"

Найкращий грим – Алла Леонова, "Захар Беркут"

Найкращий дизайн костюмів – Антоніна Белінська, "Захар Беркут"


Церемонія вручення Четвертої Національної кінопремії "Золота Дзиґа" вперше проходила в онлайн-режимі. Номінантів і переможців оголошували у прямій трансляції.

Як гетьман Скоропадський 8 років водив за носа чекістів

Операція ГПУ УССР під назвою "Т-3" розтягнулася в часі майже на десять років. Чекісти встановили оперативний контакт з генерал-хорунжим Армії УНР Миколою Гоголем-Яновським. Його контакти і листування з Сергієм Шеметом, провідним діячом гетьманського руху за кордоном, наближеною до гетьмана особою і багаторічним особистим секретарем Павла Скоропадського, неабияк зацікавили чекістів. В ГПУ йому дали оперативне псевдо "Українець".

Військовий цвинтар у Львові. Що стало предметом суперечки

Львів майже щодня прощається із загиблими захисниками. На Марсовому полі вже поховані близько 800 Героїв, які віддали своє життя у російсько-українській війні. Це місце стало символом відваги й самопожертви, що нагадує про високу плату за свободу. У Львівській міськраді оголосили конкурс та обрали проєкт військового цвинтаря, який має стати місцем "сили та спокою". Натомість у місті почалися жваві суперечки щодо вибору проєкту-переможця.

8 травня 2024 - Кінець Другої світової війни та війна Росії проти України

У Німеччині та на Заході панувало переконання, що висновок із Другої світової війни - через велику кількість жертв та страждань, у Європі ніколи знов не має бути війни - поділяє так само й Росія. При цьому ігнорували, що ще в часи СРСР цей погляд був лише частиною вшанування пам'яті, яку затьмарювало сприйняття війни як тріумфальної перемоги над фашизмом. Страждання й жертви серед військових і цивільних не сприймались в якості застереження від нової війни, насамперед вони слугували підкресленню величі та значимості радянської держави.

Пам’ять про Голокост як зброя гібридної війни

Однією з цілей російського вторгнення було проголошено "денацифікацію України" – ліквідацію "режиму, який глорифікує нацистських поплічників", що автоматично означає співвідповідальність за Голокост. Надалі трагедії сучасної війни почнуть затьмарювати у пам'яті людей трагедії ХХ сторіччя. Це призведе до абсолютно іншого виміру конкуренції пам'ятей, яка до цього обмежувалася жертвами тоталітарних режимів минулого.