Спецпроект

З Киргизького національного музею під час корпоративу викрали картину Айвазовського

Вартість "Морського пейзажу у Криму" оцінюють у 40 тисяч доларів.

Про це пише ua.korrespondent.net.

Полотно розміром 47 на 53,5 см було написане відомим російським художником у 1866 році, зберігалося у Киргизькому національному музеї образотворчих мистецтв з 1955 року. Картина експонувалася в залі російського образотворчого мистецтва, розташованому на другому поверсі будівлі музею.

У Головному управлінні внутрішніх справ міста (ГУВС) Бішкека повідомили, що картина зникла під час корпоративу колективу музею. Співробітники закладу спочатку намагалися знайти її своїми силами, але в понеділок вранці звернулися до міліції. Це третій випадок крадіжки експонату просто  з залу музею від початку роботи закладу.  

Киргизький національний музей образотворчих мистецтв імені Айтієва є головною художньою скарбницею республіки. Він був заснований 1 січня 1935 року. Основою музейної колекції стали близько 150 творів російських художників - В.Тропініна, О.Кіпренського, І.Айвазовського, А. Іванова, що надійшли з фондів Державної Третьяковської галереї та наркомосвіти РРФСР, а також Державного Ермітажу. На сьогоднішній день музейне зібрання налічує більше 17,5 тисячі одиниць зберігання.

Вибір Віктора Кравченка. Людина, яка домоглася суду над СРСР

Ілько Борщак. На вістрі радянської спецпропаганди у Франції

Ілько Борщак був потрібен більшовицькому режимові лише тоді, коли він чітко вписувався в схему діяльності радянської спецпропаганди за кордоном. Коли ж чекісти зрозуміли, що він грає подвійну роль, його спробували скомпрометувати в емігрантських колах саме як більшовицького агента. Жодні минулі заслуги перед радянською владою до уваги не бралися. Так чинили з усіма. Ставилися як до відпрацьованого матеріалу, з яким можна робити будь-що.

Рена Марутян: "Метою геноцидальних практик росії є стирання української національної ідентичності"

Інтерв’ю з доктором наук з державного управління, професоркою кафедри глобальної та національної безпеки КНУ ім. Т. Г. Шевченка Реною Марутян у Музеї "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.

"Пєрацький. Кар'єрна драбина". Уривок з книги про вбивство міністра Пєрацького

Вбивство міністра внутрішніх справ Броніслава Пєрацького стало одним із найгучніших замахів міжвоєнної Польщі. А для українських націоналістів — символом чи не найбільшої потуги, що її сягнула революційна організація в 1930-х роках. Міністр Пєрацький був одним із творців польської незалежності, а його життєпис подібний до біографій українських ровесників. Усе змінилося після листопада 1918-го: Пєрацький розбудовував польську державу, а його українські однолітки — підпілля, що боролося з Польщею та мріяло про власну державність. Пєрацький став одним із найвпливовіших польських посадовців і загинув на піку кар'єри від рук українця — представника молодого покоління, що було значно радикальніше за своїх попередників.