Спецпроект

У Феодосії покажуть дореволюційні різдвяні листівки

Усі 500 експонатів - з приватної колеції Богдана Яремка.

Про це пише e-crimea.info.

На виставці "Чари зими: новорічні та різдвяні листівки кінця XIX - початку XX століть" презентують 200 новорічних та 300 різдвяних листівок. 

Колекція належить Б. Яремку - феодосійському колекціонерові і краєзнавцю. Він  співпрацює з Феодосійським музеєм старожитностей вже понад десять років. У 2003-2004 в музеї вже проходила виставка " Православ'я в духовному житті ", де експонувалися різдвяні листівки з колекції Б. Яремка. У 2008 році були показані виставки " Великодні листівки початку XX століття" та " Православні храми Криму на старих листівках ". У поточному році в музеї була представлена ​​виставка "Прекрасна незнайомка: жіночий образ на поштовій листівці кінця XIX - початку XX століть ".

Виставка "Чари зими" у Феодосійському музеї старожитностей працюватиме з 18 грудня 2013 р. до кінця лютого 2014.

Теми

"Ніколи не казав": "Вперед, хлопці!", завжди: "За мною!"". Пам'яті Сергія Короля

Крайній бій командир "Махно" провів 24 лютого 2023 року. Впродовж ночі ворог вів постійний артилерійський обстріл, а близько 7 години ранку розпочав піхотний штурм з трьох сторін. Командуючи підрозділом та беручи безпосередню участь у стрілецькому бою, Сергій Король не допустив захоплення позицій переважаючими силами противника. Під час бою, який тривав майже шість годин, командир "Махно" загинув.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.