Спецпроект

Музей музичної культури імені Глінки починає "перезавантаження"

Новий сезон у Центральному музеї музичної культури імені Глінки буде відзначений "перезавантаженням" - відвідувачам запропонують ряд нових за своєю концепцією і творчому втіленню проектів, орієнтованих на різний вік і музичні уподобання.

Про це пише ria.ru.

"Перезавантаження" торкнеться різних напрямків діяльності музею. Так, колекцію унікальних музичних інструментів можна буде побачити у віртуальному вигляді на офіційному сайті музею. Крім того, музей обзавівся технічною новинкою - аудіогідом AudioPen. З його допомогою відвідувачі зможуть самостійно продовжити індивідуальний маршрут екскурсії, дізнатися про історію інструментів і почути їх звучання.
Директор музею розповів, що унікальні інструменти з Держколекціі Росії вирішено забезпечити спеціальними нанодатчиками. "Держколекція - єдине у своєму роді музейне зібрання, в якому всі інструменти знаходяться в робочому стані, і на багатьох з них грають наші знамениті музиканти, які гастролюють по всьому світу, - повідомив Михайло Бризгалов . - Нові "наноштуки" дозволять нам відстежувати місце розташування інструменту в будь-якій точці планети".

Концертна діяльність Музею імені Глінки в новому сезоні також буде відзначена нововведеннями. Одним з них стане цикл Данила Крамера "Музейний джаз". Для молоді призначено інтерактивний проект "Музичний LIKBEZ", програми якого будуть формуватися з урахуванням думки користувачів соціальних мереж .

Однією з новинок сезону буде перший в Росії фестиваль саундтреків "кінозвуком", в рамках якого пройде п'ять концертів. Кожен з них буде присвячений одній темі: мультфільмам, відеоіграм, російському і зарубіжному кіно. Концерт-відкриття огляду 6 жовтня стане презентацією всього проекту: в ​​оригінальних аранжуваннях прозвучить музика з фільмів "Початок" , "Пірати Карибського моря", "Кримінальне чтиво", мультфільмів "Рожева пантера", "Сімпсони", відеоігор "Мафія", Angry Birds у виконанні таких колективів, як Noir Quartet, Eclectic Sound Project, Twins Piano Duo, Ivanov Vibe Band та інших.



Теми

Вибір Віктора Кравченка. Людина, яка домоглася суду над СРСР

Ілько Борщак. На вістрі радянської спецпропаганди у Франції

Ілько Борщак був потрібен більшовицькому режимові лише тоді, коли він чітко вписувався в схему діяльності радянської спецпропаганди за кордоном. Коли ж чекісти зрозуміли, що він грає подвійну роль, його спробували скомпрометувати в емігрантських колах саме як більшовицького агента. Жодні минулі заслуги перед радянською владою до уваги не бралися. Так чинили з усіма. Ставилися як до відпрацьованого матеріалу, з яким можна робити будь-що.

Рена Марутян: "Метою геноцидальних практик росії є стирання української національної ідентичності"

Інтерв’ю з доктором наук з державного управління, професоркою кафедри глобальної та національної безпеки КНУ ім. Т. Г. Шевченка Реною Марутян у Музеї "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.

"Пєрацький. Кар'єрна драбина". Уривок з книги про вбивство міністра Пєрацького

Вбивство міністра внутрішніх справ Броніслава Пєрацького стало одним із найгучніших замахів міжвоєнної Польщі. А для українських націоналістів — символом чи не найбільшої потуги, що її сягнула революційна організація в 1930-х роках. Міністр Пєрацький був одним із творців польської незалежності, а його життєпис подібний до біографій українських ровесників. Усе змінилося після листопада 1918-го: Пєрацький розбудовував польську державу, а його українські однолітки — підпілля, що боролося з Польщею та мріяло про власну державність. Пєрацький став одним із найвпливовіших польських посадовців і загинув на піку кар'єри від рук українця — представника молодого покоління, що було значно радикальніше за своїх попередників.