Спецпроект

В московському музеї імені Скрябіна відкриється сенсорна кімната

В московських музеях з'являться класи для інтерактивних занять. Вже в грудні в Музеї ім. Скрябіна відкриється перша віртуальна музична студія з сенсорними підлогою та меблями. В кімнаті встановлять сучасне обладнання, за допомогою якого діти зможуть отримати навички гри на музичних інструментах і навіть записати власну композицію. Допомагати їм у цьому стануть досвідчені педагоги-музиканти.

Про це пишуть izvestia.ru.

Приміщення, призначене для дитячих занять, буде оснащене новітнім обладнанням: інтерактивним столом, підлогою, 3D - проектором, акустичною системою, здатною розпізнавати звуки, і навіть датчиками руху, які допоможуть учасникам управляти проекціями. За допомогою сучасних пристроїв адміністрація планує залучити до музею нових відвідувачів, у тому числі молодше покоління. На інтерактивну техніку музей планує витратити близько 2 млн рублів.

Інтерактивний клас призначений як для дітей від 6 років, яких взяли в музей батьки, так і для школярів, які прийдуть з екскурсією від школи. У першому випадку батьки зможуть залишити дітей у цьому класі на той час, поки самі будуть слухати музику в інших залах. З маленькими відвідувачами займуться педагоги з музичною освітою. Замість справжніх інструментів буде використовуватися інтерактивне обладнання. Поверхня столу і полу будуть представляти собою щось на зразок гігантських екранів -планшетів, на які встановлять програми з музичними інструментами, на яких діти і будуть грати. На інтерактивній підлозі буде встановлена ​​програма, що дозволяє створювати мелодію за допомогою танцю. Твір, який вийде в результаті заняття, можна записати і забрати додому на пам'ять.

 Скільки коштуватиме відвідування класу , поки невідомо.

Сенсорні меблі вже використовують в музеях за кордоном: у Музеї мови в бразильському Сан-Паулу є інтерактивний стіл. На ньому можна збирати слова з букв алфавітів різних мов, обмінюватися ними з іншими відвідувачами, разом складати фрази. Так люди дізнаються про норми мови, програма пояснює, як правильно пишеться і використовується те чи інше слово, розповідає, звідки воно сталося .

Теми

Вибір Віктора Кравченка. Людина, яка домоглася суду над СРСР

Ілько Борщак. На вістрі радянської спецпропаганди у Франції

Ілько Борщак був потрібен більшовицькому режимові лише тоді, коли він чітко вписувався в схему діяльності радянської спецпропаганди за кордоном. Коли ж чекісти зрозуміли, що він грає подвійну роль, його спробували скомпрометувати в емігрантських колах саме як більшовицького агента. Жодні минулі заслуги перед радянською владою до уваги не бралися. Так чинили з усіма. Ставилися як до відпрацьованого матеріалу, з яким можна робити будь-що.

Рена Марутян: "Метою геноцидальних практик росії є стирання української національної ідентичності"

Інтерв’ю з доктором наук з державного управління, професоркою кафедри глобальної та національної безпеки КНУ ім. Т. Г. Шевченка Реною Марутян у Музеї "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.

"Пєрацький. Кар'єрна драбина". Уривок з книги про вбивство міністра Пєрацького

Вбивство міністра внутрішніх справ Броніслава Пєрацького стало одним із найгучніших замахів міжвоєнної Польщі. А для українських націоналістів — символом чи не найбільшої потуги, що її сягнула революційна організація в 1930-х роках. Міністр Пєрацький був одним із творців польської незалежності, а його життєпис подібний до біографій українських ровесників. Усе змінилося після листопада 1918-го: Пєрацький розбудовував польську державу, а його українські однолітки — підпілля, що боролося з Польщею та мріяло про власну державність. Пєрацький став одним із найвпливовіших польських посадовців і загинув на піку кар'єри від рук українця — представника молодого покоління, що було значно радикальніше за своїх попередників.