Спецпроект

Зураб Церетелі відкриє "Музей жінок" у Москві

"Музей жінок" і "Музей мистецтва і релігії" увійдуть в оновлений музейно-виставковий комплекс оновленого Державного музею сучасного мистецтва Російської академії мистецтв на Гоголівському бульварі.

Про це пише ria.ru.

Церемонія відкриття оновленого Державного музею сучасного мистецтва Російської академії мистецтв на Гоголівському бульварі в Москві відбудеться в суботу ввечері.

У складі оновленого музейно-виставкового комплексу увазі глядачів будуть представлені творчі проекти "Музей жінок" і " Музей мистецтва та релігії ", що включають унікальну архітектурну споруду з оптичного скла "Кришталева каплиця" святого Олександра Невського, що є прикладом сучасного культового зодчества, об'ємно-просторова монументальна композиція "Сім'я" та інші.

"Музей жінок" - це скульптурна група роботи Зураба Церетелі, що представляє собою гігантський металевий "букет" з вітражними стеклами в унікальній техніці об'ємної перегородчастої емалі, над удосконаленням якої Церетелі працює вже протягом багатьох років. Навколо " букета", куди можна увійти, як і в зал " Яблуко" Церетелі, встановлені статуї жінок роботи скульптора .

Також у програму заходу входять вернісажі виставок творів членів президії Російської академії мистецтв і підсумкових творчих робіт випускників Московського академічного художнього ліцею 2012/13 навчального року, золотих медалістів РАХ .

Теми

Вибір Віктора Кравченка. Людина, яка домоглася суду над СРСР

Ілько Борщак. На вістрі радянської спецпропаганди у Франції

Ілько Борщак був потрібен більшовицькому режимові лише тоді, коли він чітко вписувався в схему діяльності радянської спецпропаганди за кордоном. Коли ж чекісти зрозуміли, що він грає подвійну роль, його спробували скомпрометувати в емігрантських колах саме як більшовицького агента. Жодні минулі заслуги перед радянською владою до уваги не бралися. Так чинили з усіма. Ставилися як до відпрацьованого матеріалу, з яким можна робити будь-що.

Рена Марутян: "Метою геноцидальних практик росії є стирання української національної ідентичності"

Інтерв’ю з доктором наук з державного управління, професоркою кафедри глобальної та національної безпеки КНУ ім. Т. Г. Шевченка Реною Марутян у Музеї "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.

"Пєрацький. Кар'єрна драбина". Уривок з книги про вбивство міністра Пєрацького

Вбивство міністра внутрішніх справ Броніслава Пєрацького стало одним із найгучніших замахів міжвоєнної Польщі. А для українських націоналістів — символом чи не найбільшої потуги, що її сягнула революційна організація в 1930-х роках. Міністр Пєрацький був одним із творців польської незалежності, а його життєпис подібний до біографій українських ровесників. Усе змінилося після листопада 1918-го: Пєрацький розбудовував польську державу, а його українські однолітки — підпілля, що боролося з Польщею та мріяло про власну державність. Пєрацький став одним із найвпливовіших польських посадовців і загинув на піку кар'єри від рук українця — представника молодого покоління, що було значно радикальніше за своїх попередників.