В США відкрили пам'ятник Шухевичу, Бандері і Петлюрі. ФОТО

У США на території літнього табору Спілки української молоді (СУМ) "Бескид", що на території штату Вісконсин), відновлено пам’ятник на честь проголошення Акту відновлення Української Держави 30 червня 1941 року.

Про це повідомили у прес-службі СУМ, інформує "День" із посиланням на VIDIA.

Погруддя Симона Петлюри, Євгена Коновальця, Романа Шухевича та Степана Бандери – встановили на фоні емблеми СУМу, у мальовничій місцині біля водоспаду.

Окрім духовенства з трьох українських греко-католицьких церков Чикаго, на урочистостях були присутні представники українських громадських організацій,  а також генеральний консул України в Чикаго Андрій Праведник.

Фото: day.ua

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.